vrijdag 12 november 2010

Brazilië

Brazilië












Ik verblijf in het Tiwa Amazone Eco Resort  (enorme veranda’s trouwens!! ) om vanaf hier weer door te reizen naar huis .

Dag 21 (08/12/10)
Ik dacht eerst, ik ben hier maar 2dagen wat zal ik doen? Maar toen dacht ik laat ik maar na het amazone gebied gaan, dat leek mij altijd al wel interessant Met een lange reis ben ik eindelijk aangekomen bij het amazone gebied. Prachtig het is echt zo groot, je kijkt je ogen uit. Dit is eigenlijks niet te beschrijven. Ik ben een stukje door het amazone gebied heen gevaren met een gids die mij verschillende dingen uitlegde over de Amazone. Ik mocht hier ook nog zwemmen bij de piranha’s maar ik was te bang dat die mij zouden bijten. Wat dus helemaal niet zou gebeuren. ’s Avonds ben ik hier nog krokodillen gaan spotten het was een zeer geslaagde maar ook een lange dag. 

Dag 22 (09/12/10)
Ik had vandaag een spectaculaire junglewalk op de planning staan. Onderleiding van een echte jungle gids heb ik veel gezien. ’s Avonds heb ik nog heerlijk gebarbecued bij het hotel.

Dag 23 (10/12/10)
Dag van vertrek. Na 23 dagen hebben gereisd was het weer tijd om naar huis te gaan!
Ik heb in die 23dagen tijd veel gezien. Alleen jammer dat meestal de dagen van het vliegen eraf gingen. Ik heb veel gezien & mijn bewondering voor Amerika is erg groot! Het is een erg mooi land met veel mooie plekjes. Dit beloofde weer een lange vlucht naar huis te worden.. Mijn vlucht vertrok om 14:15 vanuit Natal (NAT) vanaf hier vlogen we naar het vliegveld Paulo,Guarulhos (GRU) vanaf hier gingen we door naar Parijs,Charles de Gaulle il (CDG) ik dacht eindelijk geen overstap meer ik kan met rust nog even genieten. En op naar Amsterdam! De volgende dag 11/12/10 kwam ik om 14:20 aan in Amsterdam in totaal 20uur en 5minuten gevlogen.

vluchtnummer : JJ 3302/JJ 8098/KL 2012.




Ik  kijk met een hoop plezier terug op mijn wereldreis door Amerika!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten