vrijdag 12 november 2010

Mexico

Mexico

            





Het hotel waar ik verblijf is het : Excellence Playa Mujeres (Hotel). (Mexico, Yucatan, Cancun )

Dag 16 (03/12/10)
De 12e dag is voor mij een rustig dagje. Ik wou even bijkomen van de laatste paar dagen in New York. Ik heb me hier de 1ste dag maar laten verwennen. Ik heb massages en schoonheidsbehandelingen gehad. Later heb ik nog even in het zoutwaterbad gezwommen. Dit was wel even een lekker bij kom dagje. De mensen van het hotel waren hier zo gastvrij en vriendelijk!

Dag 17 (04/12/10)
Op de 13e dag nam ik mijn eerst cursus duiken, het was een hele ervaring we moesten beginnen in het zwembad ik wist niet wat me over kwam het was tenslotte ook de 1ste keer van me hele leven dat ik met zo’n zuurstoffles op mijn rug moest gaan zwemmen  aan het einde van me verblijf in Mexico moest ik de zee in met dat zware ding dat leek me nog het moeilijkste van allemaal. Uiteindelijk viel het reuze mee! het was super mooi. Ik heb veel verschillende soorten vissen gezien die ik anders nog nooit eerder had gezien. Aan het einde van mijn duiksessie heb ik mijn duikbrevet gehaald J

Dag 18 (05/12/10)
Toen ik wakker werd, dacht ik opeens terug aan Nederland. Het was 5december ik zou eigenlijks vandaag gezellig met me familie zijn om sinterklaas te vieren. Elk jaar lootjes trekken. Maar voor mij zat dat er dit jaar niet in.
Maar op de 14e dag ben ik met een boot langs de kust van Cancun gevaren. De boottocht was all inclusive al het eten en drinken zat er dus heerlijk bij in. Onder de boottocht gingen Mexicanen toneelstukjes voeren het was heel leuk en grappig om te zien. Op bepaalde momenten mocht je ook van de boot afspringen om even lekker af te koelen. De bootreis duurde in totaal 3.5 uur

Dag 19 (06/12/10)
De 15e dag ben ik heerlijk bij het hotel gebleven. ’s Middags ben ik even na het strand gegaan. De stranden hier zijn zo wit! Het zeewater is zo blauw ongelooflijk. Het was denk ik ongeveer 29graden die dag. Het zeewater was ong. 21 graden. Heerlijk! Aan het einde van de middag heb ik nog even parasailing. Ik ging op tijd opbed omdat me vlucht naar Brazilië een lange vlucht zou worden.

Dag 20 (07/12/10)
De dag dat ik weer verder moest na de volgende bestemming Brazilië. Het beloofde een lange vlucht te worden van 13uur en 20min. Mijn vlucht vanaf hier vertrok om  : 11:20 ik moest 2x overstappen de 1ste x in Miami(MIA) en vervolgens in Sao Paulo,Guarulhos(GRU) vanaf daar vloog ik door Natal (NAT) het was al de volgende dag  (04/12/10) Het was een vlucht van 22uur en 10min. De rest van de dag ben ik in mijn hotel gebleven om uit te rusten
Mijn vliegmaatschappij was :  American Airlines     

vluchnummer :AA 2198 / AA907 / JJ 3302

                                                            



Geen opmerkingen:

Een reactie posten