vrijdag 12 november 2010

Florida/Miami

Florida/Miami





 

Mijn verblijf in Miami : Fontainebleau Miami Beach

Dit hotel met spagelegenheid met een volledig uitgeruste spa ligt in Miami Beach

Dag 6 (23/11/10)
De 6e dag ben ik naar Disney World in Florida geweest. Ik ben hier heen gegaan omdat dit heet meest bezochte themapark ter wereld is. Ik wou dit ooit al wel een keer zien. En dan kan je altijd zeggen : daar ben ik geweest ! Ik ben eerst na de Magic Kingdom gegaan. Dat is het bekendste park. Ik heb genoeg disney figuren zien rondlopen daar. In het park waren ook achtbanen. Ik heb in het park ook veel optochten gezien. Er was ook een populaire attractie ‘pirates of the caribbean’ haha dit was ter inspiratie voor de gelijknamige films met Johnny Depp. Het park bestond uit 4 pretparken heel groot dus. Ook nog twee waterpretparken en tegen de avond heb ik daar nog even gewinkeld.

Dag 7 (24/11/10):
De 7e dag ben ik in het Miami Seaquarium geweest. Het is een park dat wel een klein beetje te vergelijken is met ons eigen Dolfinarium in Hardewijk, maar dit is natuurlijk veel groter, en heeft wel wat maar mogelijkheden. Ik heb de hele dag lekker in het park rondgelopen en van alles gezien. Ook heb ik een prachtige orka show gezien, dat noemen ze hier een ‘’ Killer Whale’’, het was werkelijk een heel bijzondere show. Na de orka show heb ik nog even gezwommen in het grote tropische zeeaquarium, dat hier gewoon op het park aanwezig is.
Op dit park kun je zelfs met dolfijnen zwemmen, maar dat heb ik niet gedaan, dat kost natuurlijk heel veel geld! Het was weer een zeer geslaagde dag geweest.

Dag 8 (25/11/10)
Zo, dit was alweer mijn laatste dagje in Miami, Vanochtend had ik opeens  ontzettend  zin om flink veel geld uit te gaan geven, en dat kan prima hier natuurlijk in Miami,  dus had ik maar besloten om me vandaag lekker uit te gaan leven in de luxe en dure shopping malls van Miami.Ik ben  Naar Aventua Mall geweest, dit is de grootste shopping mall van Miami.
Je hebt nog veel meer shopping malls in Miami zoals Bayside Market Place en  Lincoln Road.Ik wist echt niet wat ik zag toen ik de Aventua Mall binnenkwam, ik had ogen te kort,  zó groot was deze shopping mall, dat heb je in Nederland natuurlijk niet! De hele dag heb ik in deze shopping mall winkeltje in en winkeltje uit gelopen. Heb veel leuke dingen gekocht, de prijzen hier vielen trouwens erg mee, en ook nog een leuk souveniertje voor thuis!
Op naar New-York!

Dag 9 (26/11/10)
De 9e dag ben ik doorgereisd naar New York. Vanaf Miami(MIA) naar New York(JFK) was het 2uur en 53 min vliegen. Ik had voor New York gekozen omdat ik er toch al niet heel ver vandaan zat. Mijn vlucht vertrok om 07.00 en ik kwam aan om 09.56. Het vliegtuigmaatschappij heette : Delta Airlines 
Vluchtnummer DL 182.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten